قیمت ایزوگام بدون نصب در ایزوگام سیوانی

قیمت-ایزوگام

 قیمت ایزوگام بدون نصب را چگونه متوجه شویم

خرید ایزوگام بدون نصب یکی از راه های صرفه جویی در قیمت ایزوگام است. اگر برای مثال مشتریان عزیز در مضیقه بودجه باشند، بطور موقت می توان جنس با کیفیت ایزوگام را بدون نصب در ابعاد مورد نیاز خریداری کرد، سپس بعد از مدتی اقدام به نصب آن نمایند. این کار قیمت ایزوگام را برای شما کاهش می دهد.

از آن جایی که برخی از مشتریان در خصوص نصب ایزوگام تمایلی به استفاده از نصاب های شرکتی که از طریق آن برای خرید ایزوگام اقدام کرده‌اند ندارند؛ در این رابطه باید بگوییم که این دسته از مشتریان در مقایسه با متقاضیان عایق رطوبتی همراه با نصب به مراتب به صرفه تر عمل می کنند.

این امر به موجب حذف واسطه از میان شما مشتریان و تولید کننده صورت می گیرد. ایزوگامی که تهیه می شود به قصد نصب و اجرا خریداری شده و در نهایت نیاز است تا توسط افرادی ماهر در این زمینه نصب شود ولی بحث این مقاله خرید ایزوگام با کیفیت بدون نصب می باشد. در ادامه در این خصوص توضیحات بیشتری ارائه خواهیم داد.

قیمت هر متر ایزوگام

ایزوگامی که در مقایسه با بقیه ایزوگام های تولیدی از کیفیت بالا تری برخوردار است و قاعدتاً قیمت فروش بالا تری نسبت به عایق رطوبتی با کیفیت متوسط و در آخر کیفیت معمولی دارد . هرچند قیمت هر متر ایزوگام در برندهای مختلف از تولیدی های شهرهای مختلف مانند دلیجان متفاوت است .

اما با توجه به اینکه قیمت ایزوگام بسته به کیفیت آن دارد باید بگوییم که ایزوگام از نظر تعداد لایه ها و روکش به چند دسته تقسیم می شود. این عایق رطوبتی برای جلوگیری از نفوذ رطوبت در هر سطح و مکانی استفاده خواهد شد.

ماده تشکیل دهنده مهم آن قیر نام دارد به علاوه الیاف تیشو و الیاف پلی‌استر و فویل آلومینیومی و و مواد پلیمری دیگر در ایزوگام به کار گرفته می شود.

قیمت رول ده متری ایزوگام

میزان ایزوگام مورد نیاز و برآورد قیمت آن بدون نصب

در صورت خرید حجم نسبتاً زیادی از ایزوگام، دریافت تخفیف نیز ممکن می شود. برای بررسی حجم مورد نیاز برای خرید ایزوگام به عنوان مثال بر روی سطح پشت بام، نیاز است تا ۱۲۵ درصد از متراژ خریداری شود. به این معنی که با محاسبه متراژ مورد نیاز ایزوگام، ۲۵ درصد به آن افزوده و آن مقدار خریداری شود.

این مقدار اضافه جهت عایق بندی دور لوله ها و زوائد موجود، پوشش سطح دیواره ها به اندازه یک چهارم متر و لکه گیری نقاط مختلف تأسیسات مورد استفاده قرار می گیرد.برای مثال اگر قصد ایزوگام کردن یک پشت بام منزل نیاز به ۱۰۰ متر ایزوگام وجود داشته باشد، نیاز به تهیه ۱۲۵ متر ایزوگام با قیمت میانگین متری ۷۵ هزار تومان می باشد. لازم به ذکر است که قیمت گفته شده جهت تهیه این مقدار ایزوگام بدون نصب است و تخفیف آن لحاظ نشده.

هزینه های مخفی و پنهان ایزوگام

هزینه هایی وجود دارد که در ابتدا دیده نمی شوند و لیست نشده اند. این هزینه ها که زیاد هم نیستند و جای نگرانی ندارند، شامل مواردی چون حمل و نقل ایزوگام تا محل مورد نظر مشتریان عزیز، حمل به طبقات بالاتر در صورت تمایل  و زیرسازی و شیب بندی محل است که هرکدام می تواند به قیمت افزوده شود.

پس می توان نتیجه گرفت که قیمت ایزوگام بدون نصب نیازمند توجه به این موارد ریز هم هست. لازم به ذکر است در هزینه های گفته شده دستمزد کارگران برای نصب و اجرای ایزوگام گفته نشده و از این کار صرف نظر شده است.

قیمت ایزوگام بدون نصب به چه عواملی بستگی دارد

قیمت ایزوگام هر ساله افزایشی متناسب با تورم دارد. حال باید توجه داشت که بین انواع ایزوگام ها در یک سال و همچنین در مقایسه با سال گذشته تفاوت قیمتی به علل مختلف وجود دارد. نوع ایزوگامی که خریداری می شود بسته به اینکه ایزوگام پشم شیشه ای یا ایزوگام پلیمری باشد متفاوت است.

ضخامت بیشتر ایزوگام سبب افزایش قیمت آن می گردد. طبیعی است هرچه متراژ خریداری شده نیز بیشتر باشد، هزینه بیشتری برای خرید ایزوگام باید پرداخت.از نظر بررسی قیمت ایزوگام بدون نصب، باید خاطر نشان کرد که در دو مدل معروف پشم شیشه ای و پلیمری ایزوگام را می توان تهیه کرد. تفاوت های این دو جنس در طول عمر، میزان مقاومت و انعطاف پذیری و همچنین عایق بندی در برابر رطوبت نمایان می شود.

طول عمر و میزان مقاومت و انعطاف پذیری و نیز عایق بندی در برابر رطوبت در ایزوگام پلیمری بیشتر از ایزوگام پشم شیشه ای است. چنین ویژگی هایی ایزوگام پلیمری را گران‌تر و در عین حال به صرفه تر از نوع پشم شیشه ای می کند. پس قیمت ایزوگام بدون نصب پلیمری از پشم شیشه ای بیشتر است.

ایزوگام متری چند

در مورد قیمت هر متر ایزوگام نمی توان به طور قطعی صحبت کرد؛ اما حدوداً در سال ۱۴۰۲ قیمت هر متر ایزوگام بین ۶۰ هزار تومان تا ۱۱۰ هزار تومان می باشد که بنا به نوع محصول و دستمزد کارگران متغیر است.البته بدلیل تنوع بسیار زیاد محصولات، قیمت ها می توانند از بازه گفته شده بیشتر یا کمتر باشند.

در مورد اینکه بدانیم ایزوگام متری چند باید باشد خوب است بدانید که مهمترین عوامل دخیل در قیمت هر متر ایزوگام تراکم و اندازه قیر استفاده شده، نوع قیر استفاده شده (مثلاً اگر قیر اصفهان باشد چون درجه یک است قیمت را بالاتر می‌برد) و نوع الیاف استفاده شده هستند.

طرح دار بودن ایزوگام هم موضوعی است که در قیمت هر متر ایزوگام بدون نصب تأثیر می گذارد. ضخامت ایزوگام از دیگر عوامل تأثیر گذار در قیمت متری آن است که بسته به نیاز و نوع استفاده از ایزوگام متغیر است.برای مثال بدیهی است که ایزوگام مورد استفاده در دیواره مخازن آب با ایزوگامی که در کف سرویس بهداشتی استفاده می شود از حیث ضخامت هر لایه و دیگر موارد تفاوت هایی دارد.

قیمت هر متر ایزوگام بدون نصب

طبق توضیحات قبل در مورد تفاوت قیمت و بهای ایزوگام در برندهای مختلف از تولیدی‌ های مختلف ایزوگام در شهرهای کشور باید این چنین بگوییم که

  • هر متر ایزوگام بام گستر دلیجان به قیمت 60 هزارتومان
  • هر متر ایزوگام گل پوشش دلیجان 65 هزار تومان
  • هر متر ایزوگام اصل تهران 75هزار تومان
  • هر متر ایزوگام شرق مشهد 65هزار تومان

برای محاسبه هزینه ایزوگام باید با مشاوران هر شرکت و تولیدی مشورت کرد و پس از ارائه متراژ خواسته شده محاسبه قیمت را انجام داد. حتی می توانید به عنوان مشتری و متقاضیان عایق های رطوبتی خرید اینترنتی داشته باشید و ایزوگام خود را از طریق سایت ها سفارش دهید.

در این صورت در کمتر از ۲۴ ساعت برای مکان مورد نظر ارسال شده و هزینه های نصب به صرفه تر و با قیمت کمتری برای شما مشتریان انجام می گیرد.مراجعه به بازار ایزوگام بدون مشاوره گرفتن از برترین های این زمینه سبب سردرگمی در میان قیمت های متفاوت ایزوگام بدون نصب می شود که گاها حتی دلیل این تفاوت را هم به خوبی نمی توان متوجه شد. بهترین کار مراجعه به گروهی قابل اعتماد و بنام در زمینه فروش ایزوگام بدون نصب است.

علت تفاوت قیمت برند های مختلف ایزوگام بدون نصب چیست؟

ایزوگامی که توسط یک شرکت به شکل فویل دار ارائه می شود با ایزوگام دیگر شرکت ها که آن ها هم فویل دار هستند ممکن است تفاوت قیمتی ناچیز یا چشمگیری داشته باشند.

باید توجه داشت که سیاست قیمت گذاری ایزوگام بدون نصب متفاوت است و استفاده از جنس با کیفیت در ساخت ایزوگام منجر به افزایش قیمت می شود. البته نوع استفاده و جایی که این ایزوگام برای آن خاص شده است نیز مهم است.

بهای هر متر ایزوگام بدون دستمزد

عایق سقف ساختمان ها و ایزوگام سرویس بهداشتی یکی از مهمترین خدمات ساختمانی است که امروزه به شدت مورد توجه مشتریان و ساختمان سازان قرار گرفته است.از این رو در مورد هزینه‌ های نصب ایزوگام توضیحاتی ارائه خواهیم داد.

  • هزینه ایزوگام تک لایه برای هر متر مربع به صورت تقریبی معادل 55 هزار تومان به همراه مصالح و نصب است .
  • هزینه ایزوگام دلاری برای هر متر مربع به صورت تقریبی حدود ۷۵ هزار تومان به همراه مصالح و نصب است .
  • هزینه نصب ایزوگام برای هر متر مربع به صورت تقریبی معادل ۱۵ هزار تومان بدون مصالح و هزینه تنها بابت نصب است.

چرا باید از قیر یا عایق استفاده کنیم

روکش آلومینیومی ایزوگام از نفوذ آب در آن جلوگیری می کند و عایقی کاربردی در برابر آب و نم می باشد .وجود این عایق کاربردی در قسمت های مختلفی از جمله روکش منابع آب، استخر ها، پشت بام خانه و سرویس بهداشتی و دیگر مکان ها نیاز است. نهایتاً این عایق بندی در برابر رطوبت، مانع از جذب گرمای خورشید و مقاومت سقف و دیوار ها در برابر حدوداً ۸۵ درصد از نور خورشید میشود ، به علاوه آن را منعکس می کند.

این ویژگی پوسیدگی و فرسایش سطوح دیوار، سقف، و کف قسمت های مختلف ساختمان یا بنا ها را به تعویق می اندازد و خیلی دیر تر نیاز به تعمیر پیدا می کنند.ایزوگام فویلدار به وضوح از ایزوگام های ساده پودری تمیز تر است و می توان گفت یک روکش در برابر مواد قیری است و مانع از چسبیدن قیر به وسایل روزانه زندگی می باشد . ایزوگام فویلدار نمایی زیبا و جذاب از خود نشان می دهد .

در واقع نمای بالا و و کناره های دیوار بیرونی را زیباترنشان می‌دهد و از پوسیدگی آنها در برابر گرما و نور خورشید جلوگیری ۱۰۰ درصدی میکند. این توضیحات همان عللی هستند که ترجیح را بر استفاده از نوع فویل دار ایزوگام می برند.

خرید ایزوگام بدون نصب از برند سیوانی

خرید و تهیه ایزوگام با کیفیت نیازمند مراجعه به فروشگاهی با سابقه درخشان و تخصص در زمینه ایزوگام کاری است تا هزینه تمام شده نیز برای مشتریان عزیز کاهش یابد.تهیه ایزوگام فویل دار، طرح دار، چند لایه و دیگر ویژگی هایی که ممکن است چندین تا از آن ها در یک ایزوگام بکار رود، سبب تغییر قیمت ایزوگام می شود و گاهن ممکن است مشتریان عزیز متوجه جنس و نوع ایزوگام مد نظر خود نباشند و نیاز به راهنمایی وجود داشته باشد.

در اینجا فرق بهترین برند فروش ایزوگام با دیگران مشخص می شود. برند سیوانی با دسترسی به بهترین برند های ایزوگام امکان خرید ایزوگام بدون نصب را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است. هم اکنون می توان از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل کنید و درمورد نیاز ایزوگام خود مشاوره صادقانه و اصولی دریافت کنید.

2 دیدگاه برای “قیمت ایزوگام بدون نصب در ایزوگام سیوانی

  1. محمدحسین ساعی گفته:

    احتراما ایزوگام برای نصب توسط خودمان به تبریز ارسال میکنید؟ منظورم ارسال ایزوگام بدون نصب هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *