قیمت رول 10 متری ایزوگام درب کارخانه با نصب

قیمت رول 10 متری ایزوگام

ایزوگام بصورت رول‌های ده متری در بازار ساخته و عرضه می‌شود. آنچه در هنگام خرید ایزوگام باید به آن توجه کرد، تعداد لایه‌ها و وزن و ضخامت هر رول است. کیفیت و مرغوبیت قیر و دیگر مواد اولیه مورد استفاده در هر توپ، قیمت آن ایزوگام را تعیین می‌کند. اگر قبل از نهایی کردن خرید خود از قیمت رول ده متری ایزوگام خبر داشته باشید، خریدی با اطلاعات بیشتر و بهتر انجام می‌دهید و از آنچه که تهیه کرده‌اید آگاهی کامل خواهید داشت.

خرید رول‌های ده متری بصورت عمده یا تهیه آن از انواع خاصی مانند دلیجان، علاوه بر قیمت مناسب، کیفیت تضمینی هم دارد. در ادامه به بررسی اینکه قیمت رول ده متری ایزوگام چقدر است؟ و اینکه نحوه اطلاع و استعلام قیمت ایزوگام با نصب چگونه است؛ توضیح می‌دهیم. در ادامه جدول قیمتی برای اطلاعات هرچه دقیق‌تر در اختیار شما عزیزان قرار داده شده است. با ما همراه باشید.

وزن ایزوگام و مشخصات هر رول

وزن ایزوگام و ضخامت هر توپ آن از عوامل تعیین کننده قیمت است. به این خاطر می‌گوییم رول ده متری که هر توپ و رول ایزوگام استاندارد ده متر مساحت دارد؛ به این صورت که یک سطح با ابعاد یک در ده را پس از نصب می‌پوشاند. ایزوگام با کیفیت و دارای مهر استاندارد، در تمامی نقاط یک سطح آن، ضخامتی یکسان دارد و فرورفتگی و برآمدگی بر روی خود ندارد. ایزوگامی که استاندارد و معمول است به شکل دو لایه با ضخامت حدود 5 میلی متر و وزن حدودی 40 کیلوگرم موجود می باشد. البته که بسته به نیاز، ایزوگام در ضخامت و لایه‌های دیگری ساخته می‌شود.

برای مثال ایزوگامی که برای دیوار یا پی از آن استفاده می‌شود بصورت تک لایه و با وزن تنها 35 کیلوگرم است که ضخامتی کمتر یا مساوی 3.5 میلی متر دارد. علاوه بر این دو مدل که معمول‌تر هستند، یک نوع ایزوگام ده متری سفارشی هم وجود دارد که در وزن 50 کیلوگرم یا بیشتر و ضخامت بالاتر از 5 میلی متر تولید می‌شود. این مدل به دلیل استفاده خاص و محدودتر، کمتر معمول است اما به خوبی مانند مدل‌های دیگر می‌توان آن را تهیه کرد.

تهیه آن به درخواست نماینده یا کارفرما در صورت لزوم کاملاً قابل اجرا است. لازم به ذکر است که ضخامت و وزن‌های گفته شده یک درصد تغییرات کوچکی هم به همراه دارند. مثلاً شاید یک برند، ایزوگام تک لایه خود را به دلیل مرغوبیت و حجیم بودن مناسب قیر، در ضخامت بیشتر و وزن بیشتر تولید کند و برند دیگری با سبک تهیه و مواد اولیه متفاوت، ضخامت و وزن و در نتیجه قیمت رول ده متری ایزوگام آن کمتر باشد.

قیمت رول 10 متری ایزوگام

قیمت هر رول ایزوگام به عوامل مختلفی مانند نوع ایزوگام، ضخامت، کیفیت، مواد اولیه و شرایط بازار بستگی دارد. همچنین قیمت ایزوگام‌های باکیفیت‌تر و ضخیم‌تر ممکن است بیشتر باشد. بعلاوه قیمت ایزوگام بدون نصب معمولاً کمتر از قیمت با نصب است. هزینه نصب سبب افزایش قیمت نهایی کار می‌شود. تفاوت دیگری که طیف قیمتی را می‌سازد، مرغوبیت و کیفیت متریال استفاده شده توسط یک شرکت تولیدی است که این موضوع در هر برندی متفاوت است.

برندهای بسیار زیادی امروزه در کشور به تولید ایزوگام در طرح‌ها و مدل‌های مختلف آن می‌پردازند که از کیفیت معمولی و حتی ضعیف تا درجه یک را می‌توان از بین آن‌ها پیدا کرد. الیاف و آستر قیر بکار رفته حین ساختن هر رول ایزوگام تأثیر مستقیم خود را در قیمت آن می‌گذارد. هرچه قیر بکار رفته خالص‌تر و بدون افزودنی‌ها باشد، نقطه ذوب پایین‌تر و سهل‌الوصول است. این موضوع هنگامی که نصاب با یک مشعل به نصب ایزوگام می‌پردازد مشخص می‌شود و سبب تشخیص عیار آن ایزوگام می‌شود.

همه نکاتی که گفته شد بعلاوه ضمانت دوام عایق رطوبتی توسط شرکت سازنده آن، از مواردی هستند که قیمت رول ده متری ایزوگام را تعیین می‌کنند. آنچه گفتیم، بصورت کیفی این موضوع را بررسی کرد و حال برای اطلاع شما عزیزان از تفاوت قیمت و هزینه هر رول ده متری ایزوگام جدول قیمتی زیر قرار داده شده است.

اسم ایزوگام قیمت رول 10 متری
ابتکار شرق 750 هزار تومان
صنعت بام شرق 870 هزار تومان
پرنیان شرق 880 هزار تومان
شرق اصلی 1 میلیون و 115 هزار تومان
مروارید مشکی 750 هزار تومان
مروارید بام 650 هزار تومان

نکته: با توجه به نوسانات قیمتی بازار و امکان بالا و پایین شدن قیمت‌های ذکر شده در جدول که امری طبیعی است، در نهایت بهترین روش استعلام قیمت هر رول ایزوگام تماس با شماره‌های موجود در سایت است تا مشاوران ما در هر لحظه شما را بصورت دقیق راهنمایی کنند.

برای مشاوره رایگان با شماره 09143028212 تماس بگیرید

عایق رطوبتی فویل دار رولی

پشت بام خانه‌ها و مکان‌هایی که در فضای آزاد و در معرض تغییرات آب و هوایی هستند را معمولاً با ایزوگام فویل دار آلومینیومی عایق می‌کنند. فویل دار بودن عایق‌های رطوبتی همان‌طور که شاید اطلاع داشته باشید، سبب ایجاد خواصی مانند زیبایی بیشتر، عمر بیشتر بعلت مقاومت و سختی بیشتر در برابر باران‌های اسیدی، دوام بیشتر در برابر تجزیه پذیری و سائیدگی یا خوردگی می‌شود. همه این ها از مزایای فول های آلومینیومی است که بر روی یک سطح از ایزوگام قابل مشاهده است. اگر قصد خرید رول‌های ده متری ایزوگام را دارید به نیاز خود و لزوم فویل دار بودن آن توجه نمایید.

خرید عمده رول‌های عایق رطوبتی

در ابتدای متن به این موضوع اشاره شد که خرید عمده توپ‌های ایزوگام، در قیمت آن تأثیر دارد؛ اما به چه شکلی؟ در واقع قیمت تمام شده برای هر رول ده متری ایزوگام بصورت ثابت و مشخص است. قیمتی که از نمایندگی‌ها استعلام می‌گیرید همان قیمت خرید شما خواهند بود. اما زمانی که تعداد رول‌های سفارشی ده متری شما عزیزان، از تعدادی بیشتر شود، به ازای هر رول تخفیفی شامل خریدتان می‌شود که در کم کردن قیمت نهایی تأثیر بسزایی دارد. ایزوگام کردن سطوح گسترده و وسیع مانند پشت بام هتل‌ها، کف استخرها، اداره‌ها، سالن‌های ورزشی و ساختمان‌های شهری و دیگر اماکن با نیاز حجم عایق بالا می‌تواند شامل این تخفیف بشود.

نگهداری و حجم ایزوگام

از آن جا که ایزوگام معمولاً با گرما به سطوح می‌چسبد، نگهداری آن در فضایی با دمای مناسب اهمیت بالایی دارد. خرید ایزوگامی که حین نگهداری خیلی گرما ندیده باشد و انعطاف و ثبات اولیه را دارد بهتر است. توپ‌های ایزوگام باید به شکل عمود بر زمین و بدون تکیه بر یکدیگر یا سطوح دیگری باشند. نکته مهم دیگر این است که نباید رول‌ها را روی هم قرار داد زیرا اگر تحت فشار مستطیلی شوند، همانطور شکل می‌گیرند و باز کردن آن‌ها مشکل می‌شود.

پس بهتر است در یک محیط صاف بدون سراشیبی و بدون تحرک، رول‌های ایزوگام در دمای مناسب یعنی کمتر از 25 درجه سانتی گراد و با فاصله مشخصی از یکدیگر قرار داده شوند. برای بحث حمل و جابجایی هم باید گفت که در صورت داشتن تعداد پایین می‌توان از وانت استفاده کرد. اگر تعداد بیشتر از حجم حدود 50 رول باشد، باید از خاور و در نهایت کامیون استفاده کرد. حمل از کارخانه یا فروشگاه به محل نصب ایزوگام باید بصورت حساب شده و با دقت نصاب یا فروشنده آگاه صورت بگیرد تا مشکلی در بار بوجود نیاید.

قیمت هر توپ 10 متری ایزوگام بدون نصب چقدر است؟

قیمت ایزوگام بدون نصب معمولاً از قیمت آن با نصب کمتر است. این قیمت را بصورت نهایی شده می‌توان با جمع کردن قیمت هر رول و هزینه حمل و نقل آن محاسبه نمود. زیرا هنگامی که شما عزیزان عایق رطوبتی خود را از کارخانه یا فروشگاهی یا یک نمایندگی معتبر مانند سیوانی تهیه می‌کنید، هزینه کمی بابت حمل و نقل هم می‌پردازید. نصاب ایزوگام نیز بابت اجرای آن روی سطح مورد نظر شما هزینه‌ای به ازای هر متر از شما دریافت می‌کند. این هزینه بر اساس سختی کار و محل نصب و نوع ایزوگام متفاوت می‌شود.

دیگر نکات مهم تعیین کننده هزینه عایق رطوبتی

موارد دیگری هم در مشخص کردن قیمت وجود دارد. نوع خاص گرمسیری یا سردسیری ایزوگام‌ها که برای آب و هوای منحصر به فرد ساخته می‌شوند، قیمت‌های بیشتری دارند. تعداد لایه‌ها و وزن ایزوگام هرقدر که بیشتر باشد، قیمت هر رول ده متری آن بیشتر خواهد بود. برای مثال ایزوگام درجه یک دولایه دلیجان از نوع یک لایه آن گران‌تر است. نوع روکش ایزوگام و طرح دار بودن یا نبودن آن نیز سبب می‌شود تا هر رول با ارزشتر شود. خواص انعطافی که تحت عنوان خاصیت الاستیکی و کشسانی بررسی می‌شود، در ایزوگام بسیار حائز اهمیت است. رول ایزوگامی که در برابر نفوذ اجسام سخت مقاوم‌تر و قابلیت انعطاف بیشتری هم داشته باشد، جز کیفیت‌های مرغوب حساب می‌شود.

نحوه ثبت سفارش خرید رول ایزوگام

مارک‌های ساخت ایزوگام به قدری زیاد شده اند که شاید بیش از 100 برند مختلف برای خرید وجود دارد. اما انتخاب بهترین و با کیفیت ترین باید بدست افراد خبره و کاربلد در فروش ایزوگام صورت بگیرد. برای خرید رول‌های ده متری ایزوگام با کیفیت درجه یک، می‌توانید از طریق شماره موجود در سایت اقدام به تماس تلفنی و ثبت سفارش کنید. همچنین می‌توانید با شبکه‌های اجتماعی موجود در صفحه تماس با ما سایت، با سیوانی ارتباط برقرار کنید. استفاده از هر دو روش در 24 ساعت شبانه روز امکان پذیر است تا پس از یک راهنمایی جامع و دقیق، سفارش شما عزیزان ثبت و برای شما ارسال شود.

پاسخ به سوالات شما عزیزان

سؤالاتی در زمینه خرید ایزوگام مطرح می‌شود که بهترین پاسخ را برای آن‌ها داریم.

• تفاوت ایجاد شده در قیمت رول‌های ده متری ایزوگام به چه چیزی بستگی دارد؟ کیفیت قیر، وزن و ضخامت هر رول

• چگونه بفهمیم بهترین ایزوگام رولی کدام است؟ با مشاوران سایت سیوانی تماس بگیرید تا بسته به نیاز خود بهترین عایق رطوبتی مناسب استفاده شما را برایتان شرح دهیم. از این بابت مطمئن باشید که سابقه درخشان و کاربلد بودن مشاوران ما اطلاعات مفیدی به شما عزیزان ارائه می‌دهند.

• توپ‌های ایزوگام ضمانت دارند؟ بله. در صورت خرید از برندهای معتبر، ضمانت نامه کتبی خود شرکت، به همراه سفارش برای شما عزیزان ارسال می‌شود.

• چرا قیمت هر رول ده متری ایزوگام مهم است؟ بعلت استفاده فراوان و روزانه ایزوگام در عایق سازی ساختمان‌ها و سازه‌های مختلف از پارکینگ تا منابع آب، وجود قیمت مشخصی به ازای هر رول آن بسیار مهم و روشن کننده است. تنوع برندهای تولیدی و انواع ایزوگام تولید شده گاها تمایز آن‌ها را سخت می‌کند که باید در این زمان از یک منبع آگاه کسب اطلاعات کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *