قیمت ایزوگام شرق مشهد + 12 سال گارانتی نصب

ایزوگام-شرق-مشهد

به صفحه ایزوگام شرق مشهد خوش آمدید در این صفحه قرار است ابتدا مهمترین عوامل کیفیت برتر محصولات شرق را خدمتتان عرض کنیم و سپس به نحوه ارایه این خدمات توسط ایزوگام سیوانی خواهیم پرداخت.خواهشی که از شما داریم لطفا تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید و حتما به جدول قیمت بندی محصولات شرق در سایت سیوانی هم دقت بفرمایید چون سعی کرده ایم که بهترین محصولات را با بهترین قیمت ها برایتان فراهم کنیم.برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان بابت انجام پروژه تان توسط تیم مجرب ما،می توانید در 24 ساعت شبانه روز با شماره ای که در ادامه مقاله ذکر شده است تماس بگیرید.برای اطلاع از بروزترین قیمت ایزوگام می توانید با ما همراه شوید.

ایزوگام شرق چرا بهترین است؟

بعضی از محصولات هستند که در بین کارفرمایان معروف شدند مواردی که به هیچ عنوان معروفیت آنها اشتباه نبوده. ایزوگام شرق اصلی که گاها با نام ایزوگام شرق 6736 هم معرفی می شود، قطعا یکی از همین موارد است.در این مقاله قرار است که به معرفی بهترین عایقها بپردازیم و همچنین درباره قیمت ایزوگام شرق مشهد هم صحبت بسیار مهمی خواهیم داشت.

 

توجه کنید که ما در سایت سیوانی وظیفه خود می دانیم که بهترین راهنمایی ها را به کارفرمایان داشته باشیم و این مورد را اکثر عزیزانی که با ما همکاری داشته اند می گویند.اما خوب است بدانید که ما علاوه بر خرید و فروش ایزوگام شرق مشهد ، نصب این مورد را هم در سرتاسر شهر مشهد و دیگر شهر ها انجام می دهیم.اگر شما موارد دیگری بجز این نوع محصولات مدنظرتان است،می توانید درباره ایزوگام دلیجان هم در سایت سیوانی تحقیق کنید.

 

تلفن تماس برای مشاوره رایگان خرید و نصب ایزوگام: 09143028212

در کشور ما کارخانجات تولید ایزوگام متعددی به کار و فعالیت مشغولند. و همین تعدد سازندگان، انتخاب را مشکل کرده‌است. این انتخاب زمانی باز هم سخت‌تر می‌شود که بدانیم تقریبا همه این کارخانجات تولیدی، اسامی مشابهی دارند! در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از بهترین برندهای ایزوگام کشور به نام ایزوگام شرق آشنا سازیم. محصولات تولیدی و دلایل انتخاب محصولات این کارخانه را با هم بررسی کنیم تا به این ترتیب بتوانیم در انجام پروژه‌های ساختمانی و عایق‌کاری، اقدامات مؤثری را انجام دهیم.

 

ایزوگام شرق یکی از پر فروش ترین ایزوگام های کشور می باشد که از نظر مرغوبیت؛ محبوبیت بالایی بین مصرف کنندگان و خریداران دارد. این نوع ایزوگام اغلب برای عایق کاری سطوح پشت بام استفاده می شود‌.ایزوگام شرق با استفاده از مواد اولیه استاندارد و قیر دمیده درجه یک ساخته شده و با بهترین کیفیت به فروش می رسد. از این رو نمایندگی های بزرگ کشور؛ با فروش ایزوگام شرق؛ تلاش بر جلب مشتریان و رضایت آن ها دارند.

برای خرید ایزوگام شرق و اطلاع دقیق از قیمت های موجود در بازار؛ بهتر است به سراغ شرکت های معتبر بروید. ایزوگام سیوانی در اینجا کنار شماست تا با مشاوره رایگان و ارائه بهترین اطلاعات؛ شما را به سمت خریدی برتر سوق دهد.پس اگر قصد خرید ایزوگام برای سطوح مورد نظر خود را دارید؛ هرچه سریع تر تلفن را بردارید و یا پشتیبانی سایت تماس حاصل نمایید. در ادامه به توضیحات جامع ایزوگام شرق می پردازیم. با ما همراه شوید.

تمامی ویدیو های قرار داده شده در این صفحه پروژه های خود وبسایت ایزوگام سیوانی می باشد که برای اطمینان کاربران از کیفیت نصب و اجرا پروژه گذاشته شده است

چند نکته مهم

 

اگر شما هم درگیر پروژه ساختمان‌سازی باشید، به خوبی می‌دانید که ایزوگام و ساختمان دوستان جدایی ناپذیر هستند! اما همگی ما این ضرب‌المثل را شنیده‌ایم که می‌گویند: هر گردی، گردو نیست! با چه معیارهایی می‌توانیم بهترین برند عایق رطوبتی را انتخاب کنیم؟امروزه ساختمان‌سازی جزو فعالیت‌های مهم اقتصادی به شمار می‌رود. در سالهای اخیر صنعت ساختمان دچار تحولات عظیمی شده‌است. ما به خوبی می‌دانیم، وقتی صحبت از صنعت ساختمان‌سازی باشد، در واقع با فعالیت‌های مختلفی در بخش‌های گوناگون مواجه خواهیم بود.
دقت کنید که در ادامه محصولات مختلفی از ایزوگام شرق مشهد معرفی خواهد شد اما بدانید که معروف ترین و بهترین کالا این برند، ایزوگام شرق مشهد 6736 می باشد که پیشنهاد می کنیم در تهیه عایق،به این مورد دقت ویژه ای داشته باشید.

 

خرید-ایزوگام-شرق-مشهد

 

یکی از این بخش‌ها که اتفاقا بسیار مهم هم هست، مربوط می‌شود به حفاظت بخش‌های مختلف ساختمان در برابر رطوبت. به این منظور بهترین اقدام، استفاده از ایزوگام است. انواع مختلفی از عایق‌کاری در بخش‌های مختلف ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد که همگی آنها با کمک ایزوگام به بهترین شکل ممکن انجام می‌پذیرد. در واقع عایق‌کاری در ساختمان‌ها از جمله بخش‌های جدایی ناپذیر این صنعت رو به رشد محسوب می‌شود.در کشور عزیزمان، ایران کارخانجات متعددی تولید ایزوگام با کیفیت را بر عهده دارند. به‌طوریکه علاوه بر بازارهای داخلی، گوشه چشمی نیز به بازارهای جهانی و صادرات دارند.

 

برای خرید مرغوب ترین ایزوگام شرق؛ بهتر است تا ابتدا اطلاعاتی کلی درباره آن را داشته باشید. البته کارشناسان در مشاوره رایگان؛ هر آنچه باید بدانید را به شما توضیح خواهند داد؛ اما ما در اینجا چند نمونه از بارز ترین مشخصات ایزوگام شرق را به شما معرفی می کنیم.درحالت کلی یک ایزوگام باکیفیت دارای حداقل 40 کیلوگرم وزن،نشان استاندارد،طولی حدود 10.6 متر و کیفیت مناسب مواد اولیه است.تمامی مشخصات این نوع ایزوگام؛‌ اعم از وزن ایزوگام شرق تا قیمت و کیفیت آن؛ همگی نشان از یک ایزوگام مرغوب و درجه یک دارند. پس محبوبیت بالای آن برای مصرف کنندگان در سراسر کشور؛ یک امر کاملا طبیعی می باشد‌.

 

وقتی محصولی با کیفیت بالا تولید می‌شود، با فاصله زمانی کوتاهی، اجناس تقلبی مشابه آن در بازار وارد می‌شوند. از این‌رو بسیار مهم است که بتوان محصول با کیفیت را از انواع تقلبی بازار شناسایی کرد. نکات جالبی از ایزوگام شرق برایتان خواهیم گفت. البته در بسیاری از موارد، وقتی یک شرکت در کارش به موفقیت دست پیدا می‌کند، شرکت های رقیب با اسامی مشابه تلاش می‌کنند تا در سایه این برند موفق، مشتریان خود را پیدا کنند. و این معنای رقابت در بازار است. ایزوگام شرق نیز داستان مشابهی دارد!  لطفا تا پایان همراهمان باشید.

 

کارخانجات ایزوگام شرق

 

کیفیت هیچگاه اتفاقی نیست! در یک کلام، ایزوگام شرق از بهترین مواد اولیه تولید می‌شود تا یکی از بهترین محصولات نهایی تولید شود. این کارخانه در سال 69 بر اساس استانداردهای روز دنیا تاسیس گردید. از آن زمان تا به حال، کارشناسان و پیمانکاران و آنان که دستی در کار دارند، کیفیت این محصول را تایید نموده‌اند. بازار هدف ایزوگام شرق در گام نخست، مشتریان شمال شرق ایران می‌باشند. و پس از آن، سایر شهرها و کشورهای همسایه نیز از ایزوگام شرق استاندارد برای عایق‌کاری استفاده می‌کنند. اگر شما ساکن شهر مشهد نیستید، باز هم می‌توانید از محصولات این کارخانه در پروژه‌های ساختمانی‌تان استفاده کنید. ایزوگام شرق در دیگر شهرهای کشور، دفاتر نمایندگی فروش دارد و محصولات خود را از طریق این نمایندگی‌ها به دست مشتریان می‌رساند.

 

کارخانه-ایزوگام-شرق

 

یکی از فعالیت‌های دفاتر نمایندگی، عرضه محصولات به صورت عمده و به قیمت درب کارخانه است. بعضی از این شرکت‌ها خدمات خود را به صورت فروش اینترنتی نیز ارائه می‌کنند. اگر بخواهید به صورت اینترنتی خرید نمایید، ابتدا از نماینده اصلی بودن شرکت مورد نظر، اطمینان حاصل نمایید.

 

محصولات شرق

 

ایزوگام شرق در نوع معمولی و فویلدار ارائه می شود که بسته به سطوح مختلف مورد نظر؛ توسط مصرف کنندگان خریداری خواهد شد‌. همچنین شما می توانید این ایزوگام را در سه نوع قیر اکسیده؛ پلیمر پلاستیکی و پلیمر الاستیکی تهیه کنید.اما حتما پیش از خرید ایزوگام در نوع مختلف؛ حتما با کارشناسان سایت تماس حاصل نمایید تا برترین ایزوگام؛ مناسب با سطوح مورد نظر خود را خریداری کنید. پشتیبانی سایت ایزوگام سیوانی با تجربه و تخصص بالا در این حوضه؛ بهترین راهنمایی را برای خرید برتر به شما خواهد داشت.

 

همانطور که اشاره شد، کیفیت هیچگاه اتفاقی نیست و اگر کارخانه‌ای محصول با کیفیت تولید می‌کند، علاوه بر استفاده از مواد اولیه مرغوب، کنترل کیفیت و نظارت خوبی نیز بر روی خط تولید خود دارد تا محصول نهایی با کیفیت تولید کند. در مورد این کارخانه نیز باید اضافه کرد که خط تولید همواره تحت نظارت است تا کالای تولید شده، استانداردهای لازم را برآورده نماید. ماده اولیه ایزوگام، قیر است. و یکی از فعالیت‌های بخش کنترل کیفیت بر روی این ماده اولیه، انجام آزمایشات زیر نظر سازمان ملی استاندارد است. از جمله این آزمایشات، تعیین میزان نفوذ رطوبت در آن است. که با کمک روش‌های استاندارد و به کمک دستگاه‌های ویژه، این آزمایش انجام می‌شود تا درجه عایق بودن محصول نهایی، کیفیت قابل قبولی را داشته‌باشد.

 

در تولید محصول نهایی، علاوه بر قیر پالایشگاهی یا دمیده، الیاف شیشه نخ‌دار یا تیشو، پلی‌استر، پودر معدنی، پودر تالک، فیلم پلی اتیلن، روکش آلومینیومی یا فویل و نیز پوشال، به عنوان مواد اولیه مورد استفاده قرار می‌گیرند. و هر یک آزمایشات کنترل کیفیت مختص خودشان را دارند.

 

کارخانه تولید ایزوگام شرق، محصولات متنوعی را در این حوزه تولید و روانه بازار کرده‌است. همانطور که می‌دانید ایزوگام‌های تولیدی برای آب و هوای گرم و سرد با یکدیگر متفاوت هستند. این کارخانه برای تمام این موارد محصولات مجزا و با کیفیتی را می‌تواند تولید کند.

 

لیست محصولات ایزوگام شرق عبارت است از:

 

یک لایه روکش‌دار
دو لایه روکش‌دار
پودری
سه لایه سفارشی
ایزوگام مخصوص مناطق سردسیر
محصولات مخصوص آب و هوای گرم
عایق‌های نانو
ایزوگام سرخود چسب
عایق شنی، ماسه‌ای و سنگ‌ریزه‌ای

 

عایق شرق نه تنها در ایران که در بازارهای جهانی نیز، توانسته محصولات قابل اعتمادی را روانه بازار کند. با آگاهی از تنوع محصولات این کارخانه، برای انتخاب و خرید، دستتان باز است تا بهترین را انتخاب نمایید.

 

کمی درباره کارخانه ایزوگام شرق مشهد بدانید

 

یکی از معروف ترین و بهترین کارخانه های ایزوگام در کشور؛ بی شک کارخانه ایزوگام شرق مشهد است.‌ این کارخانه فعالیت خود را در سال ۶۹ آغاز کرد و تا کنون در راستای ارائه بهترین و با کیفیت ترین ایزوگام های مصرفی؛ پا برجا مانده است.از مهم ترین مزیت های این کارخانه می توان به؛ کارکنان کارکشته و قوی در تولیدات ایزوگام اشاره نمود که در کنار دستگاه های پیشرفته؛ کادری عالی برای تولید ایزوگام شرق را ایجاد کرده اند. لازم به ذکر است که این کارخانه؛ به عنوان زیر مجموعه ای از چند مجتمع همچون مروارید شرق سپاهان و مجتمع تولیدی مرجان بام شرق فعالیت می کند.

قیمت ایزوگام شرق مشهد

زمانی که برای خرید به نمایندگی‌های فروش مراجعه می‌کنید، با قیمت‌های مختلف و سرویس‌های متنوعی مواجه می‌شوید. می‌توانید این محصولات را به قیمت عمده خریداری کنید. قیمت‌های اعلام شده، معمولا بدون در نظر گرفتن هزینه نصب و ایاب و ذهاب در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

قیمت-ایزوگام-شرق-مشهد

قیمت ایزوگام شرق هر چه که باشد، از قیمت‌های خرید و فروش بازار، کمتر و مناسب‌تر است. البته باید در نظر داشت که شاید برخی از برندهای ناشناخته و بی‌کیفیت، قیمت‌های جالبی ارائه دهند، اما هزینه‌ کردن برای جنس بدون کیفیت، صد در صد اشتباه است و هزینه‌های بیشتری را به شما تحمیل خواهد کرد.در جدول زیر قیمت بهترین محصولات ایزوگام شرق را مشاهده می کنید.خرید و نصب تمامی این موارد را می توانید به تیم مجرب سیوانی بسپارید.

 

نوع عایق قیمت به ازای هر متر
ابتکار شرق 75 هزار تومان
صنعت بام شرق 87 هزار تومان
پرنیان شرق 88 هزار تومان
شرق اصلی 115 هزار تومان
مروارید مشکی 75 هزار تومان
مروارید بام 65 هزار تومان

 

چه عواملی در قیمت ایزوگام شرق مشهد دخیل هستند؟

باید دقت شود که چندین موضوع در این باره موثر است.اول اینکه قیمت ایزوگام شرق بدون نصب باید برای کارفرما کمتر ار مورد با نصب آن شود.البته که نوع محصول هم در کم و زیاد شدن مبلغ محصول بسیار موثر می باشد. قیمت ایزوگام شرق مشهد با نصب حدودا در هرمترش 10 هزار تومان بیشتر می شود مثلا دقت کنید که اگر قیمت ایزوگام شرق مشهد 6736 به ازای هرمتر 40 هزار تومان باشد،در نصب آن هم یک مبلغ حدودی 10 هزار تومان به ازای هر متر آن اضافه می گردد.

برای مشاوره رایگان با شماره 09143028212 تماس بگیرید

چرا این محصول

 

وقتی سری به بازار می‌زنیم و برندهای متنوع و قیمت‌ها را مشاهده می‌کنیم، ممکن است از خودمان بپرسیم برای چه این عایق را باید انتخاب کنیم؟ایزوگام عایق حساسی است. اگر جنس بدون کیفیت یا کیفیت پایین را انتخاب کنید،‌ در حقیقت صرفه‌جویی انجام نداده‌اید! بلکه هزینه‌های نهایی خود را بالاتر هم برده‌اید! هر چقدر محصول خریداری شده، کیفیت ضعیف‌تری داشته باشد، در فواصل زمانی کوتاه‌تری نیازمند نصب دوباره و یا مرمت و بازسازی است. و این خود باعث بالا رفتن هزینه‌هایتان خواهد شد. اگر یک کارخانه از کیفیت محصول تولیدی خود اطمینان داشته‌ باشد، محصولش را ضمانت خواهد کرد. دقیقا مشابه کاری که کارخانه ایزوگام شرق انجام می‌دهد.

 

ایزوگام شرق برای تمام محصولات خود، ضمانت نامه معتبر ارائه می‌دهد. و این خود دلیل محکمی برای انتخاب آن بشمار می‌رود.از آن گذشته، قیمت نهایی محصول تولید شده نیز نسبت به محصولات مشابه تعدادی از برندها، قیمت‌های اقتصادی و بهتری دارند.

 

وقتی از کیفیت ایزوگام اطمینان داشته باشیم، ما هم در اجرای پروژه‌های خودمان می‌توانیم کیفیت کارمان را تضمین کنیم. ایمن‌ترین انتخاب همیشه انتخاب بر اساس استاندارد است. منظور از استاندارد در اینجا، برآورده نمودن حداقل‌ها نیست! استاندارد در این بخش، ارائه کیفیت عالی را شامل می‌شود.وجود نمایندگی‌های معتبر در تمامی شهرهای بزرگ و ارائه خدمات اینترنتی از جمله پارامترهای مهم بعدی در انتخاب این برند است.شرق نامی آشنا برای دست اندر کاران صنعت ساختمان است.

 

کلام آخر

 

در این مقاله توضیحی جامع درباره مشخصات؛‌ مزیت ها؛ قیمت و انواع ایزوگام شرق را بیان کردیم. این توضیحات تنها اطلاعاتی جامع درباره ایزوگام شرق هستند که شما باید بدانید. اما اگر قصد خرید صدرصد را دارید؛ بهتر است با متخصصان در این حوضه صحبت کرده و اطلاعات دقیق و به روز را دریافت کنید.
شرکت بزرگ ایزوگام سیوانی در کنار شماست تا با ارائه بهترین خدمات و امکانات؛ همواره رضایت شما را جلب کرده و بهترین کیفیت عرضه کند. پس تلفن را بردارید و از مشاوره کارشناسان شرکت بهره شوید.

 

از اینکه برندهای مختلفی هستند که قسمتی از نام آنها، شامل کلمه شرق است خود به تنهایی نشان می‌دهد که این محصول حرف‌هایی از جنس کیفیت و تعهد، برای زدن دارد. در این مقاله برایتان از یکی از بزرگترین کارخانجات تولید ایزوگام گفتیم. از کیفیت مواد اولیه‌اش نوشتیم و از محصولات تولیدی تعریف کردیم. توجه داشته باشید که کارخانجات دیگری نیز با نام شرق در این حوزه به فعالیت مشغولند. اما ما در اینجا به معرفی ایزوگام شرق پرداختیم. بسیار امیدواریم تا با مطالعه مطالب عنوان شده، توانسته باشیم بخشی از سوالات شما را پاسخ دهیم. متشکریم که تا پایان ما را همراهی نمودید.

14 دیدگاه برای “قیمت ایزوگام شرق مشهد + 12 سال گارانتی نصب

    • Isogam Seyvani Admin گفته:

      باسلام خدمت جناب شاه حسینی گرامی یک هزینه درواقع قیمت ایزوگام است که بنا به هر محصول و اینکه چند رول ده متری ایزوگام در کار استفاده شود، قیمت ها متغیر است یک مورد هم هزینه نصب و اجرت نصاب است که در هر متر الان 20 هزار تومان دریافت می شود

  1. کاظمپور گفته:

    درود بر شما.
    این ایزوگام همان ایزوگام شرق ثبت 6736 هست؟ اگر همان هست عایق سه لایه قابل سفارش هست برای بجنورد؟ سفارش قبل عید قصد ثبت سفارش و انجامش را دارم.

    • Isogam Seyvani Admin گفته:

      باسلام بله همان ایزوگام شرق اصل مشهد 6736 هست. سه لایه نداره یک لایه و دولایه داره با فویل آلمینیومی یا بدون فویل. هروقت با ما تماس بگیرید کارتون یک الی سه روزه انجام میشه بنا به حجم کار و متراژی که دارید

  2. محمدحسین مطهری گفته:

    با سلام و عرض تشکر از گروه سیوانی
    ایزوگام دولایه پشت بام و حموم سرویس خانه بنده رو شما ارسال و نصب کردید و الحق که کارتون درسته. ساختمان ما ارتفاعش بالاست و تمیزی کار از همه ساختمان های اطراف سرتره. ارسال سریع و بموقتون عالی تخفیفتون عالی تر انشالله همیشه موفق باشید
    همانطور که شمارو به بنده معرفی کردند و راضی بودم من هم شمارو به دوستان دیگر معرفی میکنم انشالله که راضی باشن

    • Isogam Seyvani Admin گفته:

      ممنون از لطف و محبت شما البته که تمامی این مواردی که فرمودید وظیفه ما بوده
      در زمان نصب ایزوگام شرق ما معمولا 12 سال گارانتی بعد از اجرا داریم

  3. نیما علیزاده گفته:

    سلام علیکم
    تماس های متعدد داشتم با تامین کنندگان ایزوگام شرق مشهد اصل و متوجه شدم که همین محصول را در متراژ نه چندان بالا هرکس با یک قیمت ارائه می دهد و اختلاف قیمتی وجود دارد. دلیل قیمت پایینتر سایت شما نسبت به دیگر سایت های مشهد چیست؟

    • Isogam Seyvani Admin گفته:

      باسلام خدمت آقای علیزاده عزیز دلیلش تولید و ارسال مستقیم از کارخانه است و اینکه خود شرکت سیوانی هم تولید محصولات را انجام می دهد و هم مستقیما به فروش میرساند

    • Isogam Seyvani Admin گفته:

      باسلام در بازار الان فقط باید از شرکت هایی عایق رو تهیه کنید که سابقه بالایی داشته باشند و خودشان تولید کننده باشند. ایزوگام سیوانی هم هم تولید کننده است و هم فروشنده برای همین هم قیمت ایزوگام ها و قیمت نصب ما با بقیه از اکثر شرکت های دیگر کمتر است

  4. سیدحسن احمدی چگینی گفته:

    ویدیو نمونه کارهایی که در این صفحه گذاشتید متعلق به نصب ایزوگام شرق مشهد اصل توسط سیوانی است؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *