ایزولاسیون پشت بام + قیمت و فوت کوزه گری

ایزولاسیون-پشت-بام

ایزولاسیون پشت بام در ایزوگام سیوانی

هر ساله درفصل زمستان و بارش باران ساختمان‌ها در معرض نفوذ رطوبت و آب حاصل از باران قرار می‌گیرند. در صورت نداشتن ایزولاسیون و عایق بندی سقف، آب و رطوبت از درزها و شکاف‌ها به داخل لایه‌های سقف و دیگرقسمت‌های ساختمان وارد می‌شود که نتیجه آن آسیب دیدن مصالح و خراب شدن سقف و دیوارهای ساختمان می‌باشد. در این صورت مالکان ساختمان‌ها باید هزینه‌های سنگینی را بپردازند. درحالتی که با انجام دادن یک عملیات ایزولاسیون می‌توان از بسیاری از این پیامدها و هزینه‌های اضافی پیشگیری کرد.

تلفن تماس برای مشاوره سفارش نصب یا خرید ایزوگام : 09143028212

امروزه ایزولاسیون پشت بام و روف گاردن با مواد مختلفی انجام می‌شود، که می‌توان به مواد نانو اشاره کرد که به شکل‌های گوناگونی مثل مواد تک جزیی، مواد دو جزیی و مواد آب بندی پودری و شکل‌های دیگر وجود دارند.
این مواد، تقریبا جدید هستند که نسبت به مواد ایزولاسیون و عایق کاری که در گذشته موجود بوده، دارای مزیت‌ها و معایبی هستند. مواد نانو در مقایسه با مواد قدیمی راحت تر و تمیزتر، کار می‌شوند و هم در سطح و درون منافذ سیمانی و بتنی نفوذ کرده و از رد شدن هرگونه رطوبتی پیشگیری می‌کند و همینطور در صورتی که بخشی از سقف از آببندی خارج شده‌باشد و آب از آن عبور کند، برعکس ایزوگام و قیرگونی احتیاجی به تخریب همه سطح پشت بام نیست و فقط همان بخشی که از آب بندی خارج شده‌است را می‌توان دوباره بازسازی کرد.

انواع ایزولاسیون

به صورت کلی می‌توان ایزولاسیون پشت بام را بر اساس مواردی به چند نوع تقسیم کرد. در اینجا به بررسی هر یک از این انواع می‌پردازیم.

ایزولاسیون‌های رطوبتی طبق مواد اولیه تشکیل دهنده به چهار نوع تقسیم می‌شود:

ایزولاسیون قیری: این گونه عایق‌ها مانند قیرگونی ساختمان هستند و مواد اصلی تشکیل دهنده آن و دلیل چسبندگی آن قیر می‌باشد.

ایزولاسیون پلیمری: ماده اصلی تشکیل دهنده و چسبانندگی این نوع عایق، همانگونه که از نام آن مشخص است پلیمرها و همچنین کوپلیمرهایی است که پایه آن‌ها از آب می‌باشد.

ایزولاسیون نانو: در صورت استفاده از ذرات نانو در عایق‌های رطوبتی، کارکردهای گوناگونی مانند: آب گریز کردن سطح مورد نظر، بهبود آب بندی، ضد باکتری بودن وعایق کاری و …. دارند و همینطور به افزایش میزان دوام و استحکام آن هاکمک بسیاری می‌کند.

ایزوگام شرق مشهد

ایزولاسیون سیمانی: این گونه عایق‌ها نیز یک نوع عایق پلیمری حساب می‌شوند. زیرا در آن از مواد پلیمری استفاده شده و موجب افزایش میزان چسبندگی و انعطاف‌پذیری ملات سیمانی خواهد شد.

مراحل ایزولاسیون پشت بام

انجام دادن ایزولاسیون پشت بام با بالا‌ترین کیفیت برای اکثر افراد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است به دلیل اینکه بسیاری از افراد حاضر به پرداخت کردن خسارات و هزینه‌های زیاد جهت ایزولاسیون پشت بام دریک مدت زمان کوتاه نیستند و بیشتر تمایل دارند ایزولاسیون پشت بام آن‌ها دارای عمر حداقل ۱۰ ساله باشد.
جهت نصب کردن ایزوگام و ایزولاسیون پشت بام می‌بایست، گروه‌های ماهر و آموزش دیده را بکار ببرید، زیرا در صورت نصب و اجرای نادرست ایزوگام، قطعاً در همان سال اول بعد از نصب با مشکل مواجه خواهید شد. در ادامه شما را با مرحله‌های نصب و اجرای ایزولاسیون پشت بام آشنا خواهیم کرد.

بطور معمول برای پوشش دهی و ایزولاسیون پشت بام از ایزوگام‌های فویلدار دو لایه استفاده می‌شود که پرکاربرد‌ترین عایق رطوبتی موجود در بازار می‌باشد. مشخصات ایزوگام دولایه فویلدارمناسب برای ایزولاسیون پشت بام به شرح زیر است:
● مقاومت در مقابل اشعه فرابنفش
● وزن و ضخامت مطلوب و مقاومت بالا درمقابل شرایط آب و هوایی متفاوت
● نفوذ ناپذیری بسیار بالا در مقابل بارندگی
● استفاده ازبهترین متریال و مواد اولیه برای تولید
● دارای قیمتی مناسب در مقابل کیفیت فوق العاده‌ای که دارد
● قدرت چسبندگی بسیار عالی به سطوح

این گونه ایزوگام برای ایزولاسیون پشت بام گزینه بسیارخوب وعالی می‌باشد.

عایق مخصوص ایزولاسیون بام

در دنیای امروزه حفاظت از محیط زیست و استفاده کردن از فضاهای پشت بام، بالکن، تراس و حیاط بسیار مرسوم است. برای داشتن محیطی سبز بر روی بام، پیشنهاد ما به شما ایزولاسیون پشت بام به همراه عایق رطوبتی ضد ریشه یا همان ایزوگام ضد ریشه می‌باشد.
برای داشتن رووف گاردن به عایق رطوبتی خاص که دوام و استحکام زیادی در مقابل نفوذ ریشه گیاهان داشته‌باشد نیاز دارید.

کلام آخر

عایق کاری پشت بام یک روش علمی و جدید است که با بکار بردن محصولات نانو که جایگزین قیرگونی و ایزوگام می‌باشد که دارای طول عمر و مقاومت بالاتری هستند استفاده می‌شود. در این مقاله در مورد عایق بندی پشت بام  با ایزوگام و انواع و ویژگی‌های آن توضیحاتی را به شما ارائه دادیم. از اینکه تا پایان مقاله با ماهمراه بودید سپاسگزاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *