همه چیز درباره نصب ایزوگام روی دیوار

نصب-ایزوگام-روی-دیوار

نصب ایزوگام روی دیوار به چه صورت است؟

نصب ایزوگام‌ روی دیوار اغلب به دلیل پیشگیری از ایجاد رطوبت در دیواره های ساختمان ها استفاده می شود. این نوع نصب دارای ویژگی ها و ترفند های مخصوص به خود است و همانند نصب ایزوگام روی پشت و بام عمل نمی کند.به عنوان مثال مهم ترین مسئله در نصب ایزوگام روی دیوار؛ وزن رول ها می باشد. پس شما باید ابتدا بدانید که چه نوع ایزوگام با چه وزنی را خریداری کنید و سپس با چه روشی روی دیواره های ساختمان مورد نظر نصب کنید.ایزوگام کردن دیوار در واقع با دو روش با داربست و بدون داربست انجام میگیرد. اگر می خواهید به بهترین شکل ممکن نصب ایزوگام روی دیوار را انجام دهید؛ بهتر است بی گدار به آب نزنید و این کار را به دست متخصصان خودش بسپارید‌.
شرکت معتبر ایزوگام سیوانی ضمن فروش بهترین ایزوگام در سطح کشور؛ نصب ایزوگام در انواع مختلف از جمله نصب ایزوگام‌ روی دیوار را انجام می دهد. کارشناسان و متخصصان حرفه ای در این شرکت؛ به شما کمک می کنند تا بهترین نصب ایزوگام‌ در سطح مورد نظر را انجام دهید. حالا بیاید تا در ادامه بیشتر درباره نصب ایزوگام‌ روی دیوار صحبت کنیم.

ایزوگام‌‌ روی دیوار با انجام روش های مختلف

بهترین روش‌ برای نصب ایزوگام روی دیوار؛ استفاده از نصاب حرفه ای در این زمینه است که ایزوگام را به صورت داربست و یا بدون داربست بر روی دیوار اعمال می‌ کنند. اما باید گفت که روش های دیگری هم برای نصب ایزوگام‌ روی دیوار وجود دارد.به عنوان‌ مثال شما می توانید به جای نصاب؛ از دستگاه نصب ایزوگام روی دیوار استفاده کنید. حالا در ادامه توضیحی جامع درباره هر یک از روش های نصب ایزوگام روی دیوار را بیان خواهیم کرد. همراه ما باشید.

نصب ایزوگام‌ دیوار با داربست

نصب ایزوگام‌ روی دیوار با داربست یعنی چی؟ این سوالی است که شاید ذهن شما را هم مشغول کرده باشد. در واقع اگر ارتفاع دیوار مورد نظر بیش از ۳ متر باشد؛ پیشنهاد می شود تا برای ایمنی بیشتر؛ از داربست و تخته استفاده شود.
در این نوع نصب ایزوگام روی دیوار؛ کار از بالا به پایین انجام می شود. پس از تمام شدن رول اول؛ رول دوم را از ۱۰ سانت روی قبلی آغاز می کنند تا سطح دیوار به درستی پوشیده شود و روی‌ دیوار نم ندهد.
نکات مهم درباره نصب ایزوگام با داربست که باید بدانید
۱. پیش از نصب از تیمن بودن داربست ها اطمینان داشته باشید
۲. نصاب های ایزوگام داربست باید از تعادل بالایی در ارتفاع برخوردار باشند. پس از افراد با تجربه در این کار استفاده کنید تا خطری آن را تهدید نکند.
۳. برای نصب ایزوگام داربست؛ حداقل دو نفر نیاز است و انجام آن به صورت تکی؛ خطرات حائز اهمیتی به همراه دارد.

نصب بدون داربست

نصب ایزوگام‌ روی دیوار بدون داربست و با استفاده از طناب؛ به وضوح راحت تر و کم هزینه تر می باشد. اما باید دقت کنید تا فردی که به عنوان نصاب برای اینکار انتخاب کرده اید؛ حرفه ای و متخصص باشد تا بتواند ایمنی خود را با یک طناب دور کمر؛ به طور کامل حفس کند‌. نصب ایزوگام روز دیوار بدون داربست هم از بالا به پایین انجام می گیرد‌.

نصب با دستگاه

برای استفاده از روی نصب ایزوگام روی دیوار با دستگاه؛ باید ابتدا دو عدد ریل را در بالا و پایین دیوار نصب کنید. سپس با استفاده از دو کابل که به ریل ها متصل شده اند؛ دستگاه را به دیوار بچسبانید. دستگاه مخصوص با استفاده از یک مجموعه و ۵ موتور به صورت عمودی حرکت خواهد کرد.
مزیت های نصب ایزوگام‌ روی دیوار
۱. وزن کم
۲.قیمت مناسب
۳. نصب سریع و آسان
۴. عایق گرما و سرما ساختمان
۵. زیبا سازی و حفظ ظاهر ساختمان ( جلوگیری از تخریب و پوسیدگی)

معایت و خطر های نصب ایزوگام در نمای ساختمان

برای نصب ایزوگام حتما دقت داشته باشید تا به صورت اصولی؛ توسط متخصصان با تجربه و‌ حرفه ای این امور انجام گیرد. چرا که نصب غیر اصولی ایزوگام‌ باعث خطرات مهمی خواهد شد. به عنوان مثال در زمان آتش سوزی؛ اگر ایزوگام‌ به صورت غیر اصولی نصب شده باشد؛ باعث بیشتر شدن آتش می شود.

قیمت نصب ایزوگام روی دیوار چقدر است؟

بهترین‌ نوع ایزوگام برای استفاده در دیواره های ساختمان و عایق کاری؛ ایزوگام پلیمری می باشد که به دو‌ صورت دو‌ لایه و تک لایه اعمال می شود. ایزوگام دو‌ لایه بیشتر در نما و‌ ایزوگام‌ تک لایه برای دیواره های داخلی ساختمان کاربرد دارند.قیمت نصب ایزوگام‌ روی‌ دیوار با توجه به نوع آن متفاوت است. همچنین در بازار قیمت ها به صورت روزانه تغییر می کنند.‌ از این رو اکنون نمی‌ توان قیمت مشخصی را نصب ایزوگام روی دیوار اعلام کرد.‌ شما می توانید برای اطلاع دقیق از قیمت ها؛ با کارشناسان و‌ متخصصان در پشتیبانی شرکت ایزوگام سیوانی به شماره تلفن 09143028212 تماس حاصل نمایید.

6 دیدگاه برای “همه چیز درباره نصب ایزوگام روی دیوار

  1. سهیل M گفته:

    با عرض درود و احترام
    جهت ایزوگام دیوار منبع آب در شرق تهران با چه شماره ای تماس بگیرم؟ سفارش بنده فوری هست و دوستان شمارا معرفی نمودند

  2. محمد صالح ریاحی گفته:

    برای ایزوگام دیوار (دیوار به ارتفاع ۶ متر) از همان ایزوگام های معمولی استفاده می شود یا ایزوگام مخصوص‌ دیوار برای چنین کاری وجود داره؟

  3. شاهسوند گفته:

    سلام نصب ایزوگام روی دیوار برای شهر تهران توسط ایزوگام سیوانی انجام پذیر است؟ ابعاد گسترده و برای برج تجاری می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *