قیمت ایزوگام در سایت ایزوگام سیوانی | لیست قیمت روز ایزوگام در سال 1402

قیمت ایزوگام

قیمت ایزوگام و نکات مفیدی که باید دانست| تمام آنچه قبل از خرید ایزوگام باید بدانید!

یکی از مهمترین بخش های اجرایی که در ساختمان سازی و البته بعد از آن در حفظ و نگهداری هر ساختمانی باید مورد توجه قرار بگیرد، مواردی است که با عایق کاری رطوبتی و ایزوگام در ارتباط است. یکی از مهمترین آیتم ها هم در اجرای ایزوگام، محاسبه قیمت ایزوگام است.

این امر باید با دقت انجام شود تا هم مشتری و هم تولید کننده و مجری در سود آن شریک باشند. اگر شما هم قصد استفاده از ایزوگام را در بخشی از پروژه و یا خانه خود دارید لازم است تا موارد مهمی را در زمان خرید و همچنین اجرای آن در نظر داشته باشید. به این ترتیب قادر خواهید بود همواره بهترین تولید کننده و بهترین مجری را هم از نظر قیمت منصفانه و هم از نظر تخصص و مهارت در اجرا انتخاب نمایید.

در ادامه با ایزوگام سیوانی همراه باشید تا برایتان از نکات مفید و کاربردی در محاسبه قیمت ایزوگام و آشنایی با انواع محصولات ایزوگام، همچون ایزوگام خام، ایزوگام درجه یک و …بیشتر بگوییم.

پس از مطالعه این مقاله امکان دارد نیاز به راهنمایی و مشاوره داشته باشید برای این منظور می توانید با شماره 09143028212 تماس حاصل فرمایید

آشنایی با محصولات ایزوگام

همانطور که می دانید ایزوگام نوعی عایق رطوبتی است که برای محافظت از نفوذ رطوبت به ساختمان ها در سقف، کف حمام و سرویس بهداشتی و همچنین در استخرها مورد استفاده قرار می گیرد. ایزوگام ها هم به صورت رولی تولید می شوند و هم خرید و فروش آنها و هم نصب و استفاده از آنها به صورت رولی انجام می شود. برندهای مختلفی در بازار وجود دارند که البته هم قیمت ایزوگام و محصولات تولیدی کارخانه های مختلف و هم کیفیت آنها متفاوت است.

در این میان ایزوگام هایی که در کارخانجات مشهد تولید می شوند همگی دارای کیفیتی بسیار عالی می باشند. یکی از نمایندگان ایزوگام مشهد، ایزوگام سیوانی است. به لطف حضور کارشناسان این شرکت، می توانید از خدمات مشاوره ای عالی در زمینه خرید و حتی نصب و اجرای ایزوگام بهره مند شوید.

برای مشاهده لیست قیمت ایزوگام به اواخر مقاله مراجعه کنید

اشراف کامل به موارد فنی و اجرایی از مهمترین عواملی است که می تواند شما را برای اجرای یک پروژه موفق یاری بدهد. و با توجه به تنوع محصولاتی که کارخانجات تولید می کنند و با کمک مشاوران می توانید اطلاعات دقیقی را از انواع ایزوگام در بازار کسب نمایید.

قیمت ایزوگام به چه مواردی وابسته است؟

موارد متعددی قیمت عایق رطوبتی را تحت تاثیر قرار می دهد در این بخش به معرفی این موارد می پردازیم با آشنایی با این موارد می توانید بهترین قیمت عایق رطوبتی بازار را با مقایسه پیدا کنید. و اما قیمت ایزوگام به این پارامترها وابسته است:

• مسافت کارخانه تا مشتری: به طور حتم حمل و نقل در محاسبه قیمت ایزوگام تاثیر بسیار زیادی دارد. هر چه به کارخانه نزدیک تر باشید بهای کمتری را پرداخت خواهید نمود.

• بالا پایین شدن بازار و قیمت مواد اولیه هم یکی دیگر از مواردی است که بر روی قیمت نهایی تاثیر می گذارد. در واقع هزینه ایزوگام خام در این میان بسیار تاثیر گذار است.

• کیفیت ایزوگام می تواند یکی از پارامترهای تعیین کننده بر روی قیمت ایزوگام نهایی باشد.

• نصب ایزوگام هم مقوله دیگری است که به قیمت عایق رطوبتی اضافه می شود.

• اگر می خواهید از قیمت روز ایزوگام اطلاعات کامل تری داشته باشد بهتر آن است که با کارشناسان ایزوگام سیوانی تماس بگیرید تا اطلاعات شما همواره به روز باشد.
این موارد جزو مهمترین نکاتی بودند که برای یک انتخاب درست، قبل از خرید باید مورد توجه قرار بدهید.

عوامل موثر در محاسبه قیمت ایزوگام در مرحله اجرا

بسیار مهم است که بدانید چه مواردی بر قیمت نهایی یک پروژه اجرای ایزوگام تاثیر می گذارند. از جمله این موارد می توان به:

• قیمت ایزوگام به عنوان محصول خریداری شده از کارخانه

• هزینه های ارسال و حمل و نقل

• هزینه های مربوط به نصب و اجرا

اشاره نمود.در قسمت اجرا، هزینه ها با توجه به شرایط مختلف می تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال هزینه های اجرایی به این عوامل بستگی دارد:

• نصب ایزوگام در فصول مختلف سال با هم متفاوت است. مثلا در تابستان با زمستان از هم متفاوت است.

• در مناطق مختلف هم این هزینه ها از هم فرق دارد. در مناطق سردسیر نصب ایزوگام با هزینه های متفاوتی از مناطق گرمسیر اجرا می شود.

به این ترتیب نمی توان یک شرایط و یک قیمت را برای تمام مناطق و تمام زمان ها انتظار داشت و اگر تصمیم دارید بهترین نصب و خرید را داشته باشید توصیه ما به شما دریافت مشاوره است. و دیگر نیازی به توضیح بیشتر نیست که مشاوران ایزوگام سیوانی می توانند بهترین راه حل ها را برای شما ارائه بدهند!

قیمت ایزوگام و موارد مهم در خرید ایزوگام

اگر سری به بازار زده باشید به سادگی متوجه می شوید که قیمت های متفاوتی در بازار موجود است. و اگر بخواهیم تنوع محصولات را هم مورد توجه قرار بدهیم به خوبی متوجه می شویم که برای داشتن یک خرید خوب باید قدری بیشتر از بازار و شرایط محصولات مختلف بدانیم. در این بخش مهمترین مواردی را که در هنگام خرید لازم است مورد توجه قرار بدهید با شما در میان خواهیم گذاشت.

اما توجه شما را به این نکته هم جلب می کنیم که تصمیم گیری و انتخاب نهایی خود را تنها بر اساس قیمت ایزوگام انجام ندهید چرا که نوع محصول و محل اجرا هم پارامترهای اساسی برای خرید به شمار می روند. و اما در هنگام خرید به این موارد توجه داشته باشید:

• خرید خود را از میان محصولات استاندارد انجام بدهید. علامت استاندارد به معنای داشتن حداقل کیفیت مورد نیاز است. و اگر محصولی فاقد این علامت باشد به هیچ عنوان قابل اعتماد نمی باشد.

• برای خرید به سراغ نمایندگی های معتبر بروید. توصیه بسیار مهمی که باید همواره آن را مورد توجه قرار بدهید این است که با خرید ایزوگام از نمایندگی های معتبر، هم از کیفیت کالا و هم از کیفیت اجرا می توانید اطمینان داشته باشید.

• اگر تجربه کافی برای خرید را هنوز ندارید هیچ نگران نباشید! کارشناسان ایزوگام سیوانی در کنار شما هستند تا با داشتن یک انتخاب محصول درست یک عایق کاری بدون نقص را تجربه نمایید.

• هر ایزوگامی برای پشت بام مناسب نمی باشد! به عنوان مثال باید بدانید که ایزوگام یک لایه برای عایق کاری پشت بام ها توصیه نمی شود زیرا این نوع ایزوگام در برابر اشعه فرا بنفش خورشیدی مقاومتی ندارد. بهتر است برای پشت بام ها از ایزوگام دو لایه استفاده گردد.

• کارخانجات ایزوگام شرق یکی از بهترین عایق های بازار را تولید می کنند. تنوع بالای محصولات این کارخانجات موجب شده است تا برای هر نیازی یک محصول موجود باشد.

• قیمت ها را مقایسه کنید و با در نظر گرفتن مشخصات فنی انتخاب خود را نهایی کنید.

قیمت ایزوگام از کارخانه تا مشتری

یکی از عواملی که بر روی قیمت ایزوگام تاثیر بسیار زیادی می گذارد، بُعد مسافت از کارخانه تا مشتری است. به این ترتیب هر چه محل مورد نظر تحویل ایزوگام از کارخانه تولیدی این محصول فاصله بیشتری داشته باشد قیمت نهایی آن هم برای مشتری بیشتر می شود. به همین دلیل است که قیمت ایزوگام در مشهد با دیگر شهر ها متفاوت است.

دقیقا به همین دلیل است که برای برآورد هزینه ها و تعین قیمت عایق رطوبتی بهتر است با مشاوران و کارشناسان ایزوگام سیوانی تماس بگیرید. دریافت مشاوره و مقایسه قیمت ها می تواند در مرحله اول اجرای یک پروژه برای شما منافع زیادی را به همراه داشته باشد. علاوه بر آن خیالتان را از بابت دریافت اطلاعات درست و دقیق و همچنین دریافت قیمت های منصافه می توانید راحت کنید!

قیمت ایزوگام با نصب

هزینه ایزوگام با نصب شامل هزینه‌های مربوط به نصب عایق بر روی سطح مورد نظر است. این هزینه‌ها شامل کارکنان نصب‌کننده، وسایل و ابزارهای مورد نیاز برای نصب، و هزینه‌های مربوط به زمان و کارکردن نصب‌کنندگان می‌شود. برای مثال، نصب ایزوگام بر روی سطح پشت بام یک ساختمان ممکن است با نصب ایزوگام بر روی سطح یک استخر تفاوت داشته باشد.

هزینه ایزوگام خام

هزینه ایزوگام خام شامل قیمت ایزوگام بدون نصب است که معمولاً بر اساس متراژ و مواد مورد استفاده در ایزوگام تعیین می‌شود. ایزوگام خام با استفاده از قیر دمیده و الیاف شیشه یا تیشوی نخدار تهیه می‌شود که به طور چسبانده به سطح مورد نظر نصب می‌شود.

تمام آنچه درباره قیمت رول ده متری ایزوگام باید بدانید

محصولات مختلف ایزوگام هر یک دارای کاربرد مخصوص خودشان هستند از ایزوگام جامد و رولی گرفته تا ایزوگام مایع! با توجه به کیفیت مواد اولیه ای که در تهیه آنها مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین با توجه به کیفیت محصول نهایی قیمت آنها با هم متفاوت است. از این رو اگر در بازار به دنبال دانستن قیمت رول ده متری ایزوگام بوده باشید، به خوبی متوجه شده اید که قیمت ها بسیار متغیر هستند که در نتیجه کار انتخاب و خرید می تواند با چالش های خاص خود همراه باشد. در ایزوگام سیوانی همه چیز برای مشتریان فراهم است تا بتوانند بهترین کیفیت را با اقتصادی ترین قیمت ها خریداری کنند. اگر قصد خرید ایزوگام رول ده متری را دارید و به دنبال مناسبترین قیمت هستید به شما پیشنهاد می دهیم تا پایان با این چند بند همراه باشید تا نکات مهمی را که بر قیمت و کیفیت تاثیر می گذارند با هم مرور کنیم.

پارامترهای مهم در قیمت رول ده متری ایزوگام

در این بخش به مهمترین عواملی که در بالا و پایین شدن قیمت ها موثر هستند می پردازیم. این عوامل عبارتند از:
ایزوگام فویل دار و ساده، دو انتخاب با دو قیمت متفاوت هستند. در خرید به فویل داشتن و یا نداشتن محصول توجه داشته باشید. معمولا از ایزوگام فویل دار برای عایق کاری رطوبتی پشت بام ها استفاده می شود.
همانطور که اشاره گردید کیفیت مواد اولیه تاثیر مستقیم بر کیفیت محصول نهایی و در نتیجه آن، قیمت رول ده متری ایزوگام خواهد داشت. اگر ایزوگام مورد نظر شما قیر تهران داشته باشد، قیمت آن می بایست کمتر از ایزوگامی باشد که قیر اصفهان دارد. البته باید دوباره تاکید کنیم که بهترین کیفیت ایزوگام را باید از قیر اصفهان انتظار داشته باشید.
الیاف درجه یک در ایزوگام بر روی قیمت موثر است.
و در نهایت توجه به وزن ایزوگام به عنوان عامل مهم دیگر در تعیین هزینه به شمار می رود.
با توجه به این موارد می توانید به خوبی متوجه شوید که به همان اندازه ی اجرا و نصب صحیح ایزوگام، خرید محصول درست و با کیفیت هم مهم می باشد. از این رو خرید خود را در مرحله اول باید از نمایندگی های معتبر انجام بدهید. و در مرحله بعدی لازم است تا محصولات مختلف را بشناسید. و از کیفیت انواع مختلف ایزوگام های تولیدی در بازار اطلاعات جامعی داشته باشید.

خرید رول ده متری ایزوگام در سایت سیوانی

یک نمایندگی معتبر با ارائه بهترین محصولات و از همه مهمتر، ارائه خدمات مشاوره در کنار شماست تا بتوانید با بهترین قیمت رول ده متری ایزوگام را خریداری کنید. و در کنار داشتن یک خرید مناسب و اقتصادی، بتوانید محصولی را که برایتان کاربردی و مفید است انتخاب نمایید. کارشناسان ما در ایزوگام سیوانی با بهره گیری از سال ها تجربه در فروش و اجرا در کنار شما هستند. تنها کافی است با ما تماس بگیرید. مشتاقانه منتظر شما هستیم.

هزینه و ارزش رول ده متری ایزوگام متغیر است و بستگی به نوع و کیفیت ایزوگام دارد. ایزوگام رول ده متری ممکن است با مشخصات مختلفی در بازار موجود باشد که هر کدام دارای قیمت‌های متفاوتی هستند.

در جدول زیر قیمت ایزوگام بهترین اجناس و عایق های بازار گذاشته شده است.توجه داشته باشید که قیمت ها دقیق هستند اما به دلیل تشنج بازار و متغیر بودن قیمت ها امکان تغییر لحظه ای قیمت ایزوگام وجود دارد فلذا خواهشمندیم برای اطلاع از قیمت به روز ایزوگام ها باما تماس بگیرید.

نام محصول قیمت رول ده متری
ایزوگام شرق اصلی 6736 1200000 هزار تومان
پیروز بام ساده 620000 هزار تومان
پیروز بام فویل دار 700000 هزار تومان
خلج بام 580000 هزار تومان
اخوان تولید مشهد 720000 هزار تومان
سهند شرق مشهد ساده 530000 هزار تومان
ابتکار شرق مشهد 630000 هزار تومان
مروارید مشکی 570000 هزار تومان
ایزوگام پشم شیشه 850000 هزار تومان

 

قیمت ایزوگام روز با ایزوگام سیوانی

برای اینکه ایزوگامی که خریداری می کنید هم کیفیت قابل قبولی داشته باشد و هم قیمت ایزوگام خوب باشد بسیار مهم است که فروشنده ای را که انتخاب می کنید معتبر باشد. ایزوگام سیوانی به لطف سال ها تجربه و ارائه خدمات مفید به مشتریان به خوبی توانسته است جایگاه خود را در این بازار پر رقابت حفظ کند. اما آنچه به عنوان امتیاز می توانید با خرید ایزوگام از سیوانی داشته باشید عبارت است از:

• کارخانجات ایزوگام که در مشهد حضور دارند همگی بهترین ایزوگام ها را در کشور تولید می کنند و ایزوگام سیوانی به عنوان نماینده کارخانجات ایزوگام شرق می تواند بهترین را در اختیار مشتریان قرار دهد.

• قیر مورد استفاده در این ایزوگام ها از بهترین نوع قیر یعنی قیر اصفهان است و این امر بر روی کیفیت نهایی ایزوگام به شدت تاثیر می گذارد.

• ایزوگام شرق یکی از انواع ایزوگام است که در اصطلاح به آن پُر قیر گفته می شود و این یعنی تضمین کیفیت ایزوگام.

• لطفا به خاطر داشته باشید که قیمت ایزوگام در مشهد ممکن است با شهرهایی مانند تهران، کرج و حتی اصفهان تفاوت داشته باشد. قسمتی از این اختلاف قیمت عایق رطوبتی می تواند به میزان عرضه و تقاضا ارتباط داشته باشد.

• تعداد لایه های ایزوگام هم یکی دیگر از عواملی است که بر روی قیمت عایق رطوبتی تاثیر می گذارد.

• برای آگاهی از قیمت رول 10 متری ایزوگام، قیمت ایزوگام درجه یک 1402 و به طور کلی قیمت روز انواع ایزوگام با کارشناسان ایزوگام سیوانی تماس بگیرید. همانطور که مشاهده کردید عوامل متعددی بر قیمت عایق رطوبتی تاثیر می گذارد و حتی با وجود ثبات قیمت ها در بازار، یک قیمت ثابت را نمی توان برای ایزوگام در تمام شهر ها و برای تمام شرایط در نظر گرفت.

کلام آخر

قیمت ایزوگام به پارامترهای مختلفی وابسته است. از جمله می توان به این موارد اشاره کرد:

• مسافت کارخانه تا محل تحویل محصول خریداری شده

• شرایط تورمی بازار و بالا و پایین شدن قیمت مواد اولیه

• میزان عرضه و تقاضا

• کیفیت ایزوگام

• کیفیت مواد اولیه مورد استفاده

• زمان اجرای پروژه عایق کاری

• محل اجرای پروژه از نظر شرایط آب و هوایی

از این رو برای داشتن یک خرید کاربردی و برای داشتن یک اجرای کارآمد لازم است تا اطلاعات کافی از بازار در اختیار داشته باشید، کارخانه های سازنده و محصولات این کارخانجات را به خوبی بشناسید و بتوانید بهترین مورد را با توجه به نیاز پروژه مورد نظرتان انتخاب نمایید. تمامی این موارد به صورت کامل تری در بخش های قبلی تشریح شده است.

اما آنچه نمی توان از نقش مهمی که در این میان ایفا می کند چشم پوشید، استفاده از امکان دریافت مشاوره و راهنمایی از کارشناسان و افراد خبره در این زمینه است. خبر خوب این است که کارشناسان ایزوگام سیوانی در هر قدم با شما همراه هستند تا در مرحله اول بتوانید بهترین محصول را با توجه به شرایط و نیاز پروژه خود خریداری کنید و سپس در بهترین شرایط، عایق کاری را به انجام برسانید.

ما در ایزوگام سیوانی برای هر نیاز شما یک راه حل داریم و تنها کافی است با کارشناسان این نمایندگی تماس بگیرید. به این ترتیب دیگر نیازی نیست خودتان تمام محصولات را دقیق بشناسید و انتخاب نهایی خود را انجام بدهید! کار را به کاردان بسپارید و خیالتان از هر نظر راحت باشد! کارشناسان خبره ما در ایزوگام سیوانی مشتاقانه منتظر شما هستند! تنها کافی است با ما در ارتباط باشید!

2 دیدگاه برای “قیمت ایزوگام در سایت ایزوگام سیوانی | لیست قیمت روز ایزوگام در سال 1402

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *