خرید ایزوگام عمده از ایزوگام سیوانی

خرید-ایزوگام-عمده

در این مقاله قرار است که درباره نحوه خرید و فروش عمده ایزوگام و عایق های ساختمانی صحبت کنیم.توجه داشته باشید که تمامی موارد ذکر شده در این مقاله در ایزوگام سیوانی امکان پذیر است و شما می توانید از طریق تماس با کارشناسان ما ، در راه پر سود خرید عمده ایزوگام و عایق های ساختمانی قدم بردارید.امروزه خرید و فروش انواع ایزوگام با بیمه نامه های معتبر از کارخانه جزوء فرصت های طلایی و همچنین رقابتی برای خریداران به حساب می آید. در این مقاله درباره خرید ایزوگام عمده خواهید خواند.

خرید ایزوگام عمده

درحقیقت عایق های رطوبتی امروزه جزوء پرکاربردترین نوع عایق ها شناخته شده‌اند. استفاده کردن از عایق های رطوبتی برای پوشش سطح در سازه های عمرانی و ساختمانی، باعث شده است تا روش خرید ایزوگام به عنوان یک نکته بسیار حائز اهمیت در نگاه خریداران شناخته بشود. لازم به ذکر است که امکان خرید از کارخانه نه فقط در حوزه‌های قیمت گذاری، بلکه در قسمت تضمین کیفیت هم مهم است. گفتنی است که خرید ایزوگام عمده به طور مستقیم و بدون حضور هیچ نوع واسطه ای از کارخانه نه فقط یک مزیت مناسب و متفاوت برای خریداران عمده به شمار می‌رود، بلکه می‌شود این فرصت را جزوء بهترین موقعیت‌های خرید شمرد که با خرید عمده به شما ضمانت داده خواهد شد که هزینه درستی انجام داده‌اید. از طرفی دیگر به شما امکان دریافت ضمانت نامه های کیفیت ایزوگام در صورت خرید مستقیم از کارخانه داده خواهد شد و این برای تمامی خریداران امکان پذیر است. شرکت‌های سازه ضمن توجه به وجود ظرفیت های موجود، شرایط فروش بی واسطه ایزوگام با بهترین کیفیت را برای خریداران ایجاد می‌کنند. این شرایط مذکور حاوی هیچ نوع محدودیتی در ثبت سفارش یا خرید ایزوگام نمی‌شود. شایان ذکر است که خریداری ایزوگام عمده می تواند بستر های مناسبی برای صادرات بدون واسطه عایق درجه یک به بازارهای جهانی از جمله بازارهای آسیایی و اروپایی را فراهم نماید. چون که ظرفیت های وسیع صادرات ایزوگام از راه بازار های ایران، همیشه مسیر سود آوری را برای صادرکنندگان به ارمغان آورده است.

فروش ایزوگام عمده

همان طور که مستحضرید فروش ایزوگام عمده با قیمت های بسیار رقابتی از راه مرکز و نمایندگی های گوناگون در کشور آغاز شده است. قطعا این فروش به عنوان یک فرصت استثنائی برای هر یک از خریداران در بازار های کشور به حساب می‌آید. خرید بالاترین کیفیت عایق های رطوبتی و یا همان ایزوگام برای هر خریداری مهم است؛ این در صورتی اتفاق می افتاد که واسطه ها از طریق نمایندگی های معتبر کشور به وجود آیند. همانگونه که می‌دانید ایزوگام در قسمت های گوناگونی مانند بخش های ساختمانی کاربرد دارد و یکی از موضوعات بسیار مهم تبیین نوع و روش خرید و فروش آن است.

خرید عمده ایزوگام با کیفیت

یکی از معیارهای اصلی که بایستی در خرید ایزوگام به صورت عمده به آن توجه فرمایید کیفیت محصول می‌باشد. هدف از ساخت ایزوگام این است که عایقی در برابر نفوذ آب باشد. برای تحقق یافتن همین هدف کارخانه ها بر اساس روش خاصی و استفاده از ابزارآلات، روی مواد اولیه عملیاتی انجام می‌دهند تا محصول نهایی خارج شود. اگر روش تولیدی و کیفیت مواد خوب نباشد، قطعا کیفیت ساخت محصول به طرز چشمگیری سقوط می کند. یک عایق طبق استانداردهای تولیدی باید دارای مقاومت کشش باشد. یعنی با کشیده شدن به دو طرف، کش بیاید و به طول آن اضافه بشود.‌ یک عایق رطوبتی باکیفیت نبایست به آسانی پاره شود و غیره.

انتخاب ایزوگام

انتخاب ایزوگام مناسب یکی از مهم ترین بخش های خرید به حساب می‌آید. اگر انتخاب ایزوگام به شکل صحیحی انجام نگیرد دو حالت پیش می آید.
1) قیمت ایزوگام افزایش می یابد:
امکان دارد نوع ایزوگامی که قبلاً مورد استفاده قرار داده‌اید، قیمت پایین‌تری از ایزوگام انتخابی جدید داشته باشد. در نهایت شما مجبور هستید هزینه بیشتری پرداخت کنید. درواقع هنگام خرید بایستی به این نکته توجه کنید که چه نوع عایقی برای چه نوع مصرفی مناسب می‌باشد.
2) نتیجه دلخواه را نخواهید گرفت:
هنگامی نوع ایزوگام مناسب با کاربرد آن انتخاب نشود، امکان دارد نتیجه مورد نظر حاصل نشود. برای نمونه در مکان‌هایی که رطوبت کمتر است باید از نوع عایق دولایه استفاده کنید. اگر برای این محل‌ها از نوع عایق تک‌لایه استفاده کنید، کیفیت کار به شدت پایین خواهد آمد.

هنگام خرید ایزوگام به صورت عمده رعایت مواردی مهم است و بایستی به مسائلی توجه کنید که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد:
1) ایزوگام بایست از نشان ملی استاندارد برخوردار باشد.
2) ایزوگام بایست از وزن و ضخامت استانداردی تشکیل شده باشد و وزن یا ضخامت بیشتر و کمتری نداشته نباشد.
3) به تاریخ تولید ایزوگام دقت کنید و از خرید ایزوگام هایی که اغلب بیشتر از سه ماه در انبار دپو بوده اند بپرهیزید.
4) ایزوگام را بایست مناسب محیط مورد استفاده خریداری کنید تا نوع و جنس آن با نوع کاربرد هارمونی داشته باشد.

 

در آخر می‌توان گفت که در صورت خرید بی واسطه ایزوگام به صورت عمده از نمایندگی‌ها، می توانید بعلاوه کیفیت ایده آل مورد نظرتان، شاهد قیمت هایی مناسب هم باشید.

1 دیدگاه برای “خرید ایزوگام عمده از ایزوگام سیوانی

  1. ابوالفضل سلطان پناه گفته:

    تخفیف فوق العاده خرید عمده ایزوگام دلیجان بنده رو مشتری ثابت شما کرد بعلاوه متچکرم از پاسخگویی سریع تون – سلطان پناه هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *