ایزوگام ابتکار شرق ارزان ولی باارزش

ایزوگام-ابتکار-شرق

چرا ایزوگام ابتکار شرق در بازار مورد توجه است؟

کارخانه ایزوگام ابتکار شرق یکی از بهترین کارخانه‌های تولیدایزوگام در کشور است که با به کار گیری پرسنل با تجربه و ماهر فعالیت حرفه‌ای خود را طی چندسال گذشته آغاز کرده و توانسته با استفاده از پیشرفته ‌ترین تجهیزات، محصولات با کیفیت و ماندگاری بالایی تولید کند و طرفداران بسیاری را جذب کند.کارخانه ایزوگام ابتکارشرق همیشه برای جلب رضایت مشتریان خود تلاش کرده و توانسته در این رابطه بسیارموفق باشد.این محصول از سری محبوب ایزوگام شرق مشهد محسوب می شود.

شرکت ایزوگام ابتکار شرق با کارگرفتن ابزارها، ماشین آلات و نیروهای ماهر و کاربلد برای طراحی کردن فرمول‌های ایزوگام و همچنین تولید بهترین عایق‌های رطوبتی، نقش بسیار مهمی در قیمت تمام شده آن دارد.مزیت نصب این نوع ایزوگام در سازه‌های مختلف شهری مانند ساختمانی و عمرانی نسبت به عایق‌های موجود، می‌تواند مهم‌ترین دلیل انتخاب ایزوگام بشمار آید.توجه کنید که قیمت ایزوگام ابتکار شرق در ایزوگام سیوانی به ازای هر متر 48 هزار تومان می باشد یعنی یک رول ده متری آن 480 هزار تومان است که به نسبت محصولات موجود در بازار هم قیمت مناسبی دارد و هم کیفیت عالی دارد. البته فیمت ها متغیر هستند برای دریافت قیمت بروز و مشاوره با شماره 09143028212 تماس بگیرید.

انواع ایزوگام ابتکار شرق

عایق های موجود در بازار در ۲نوع تک لایه و دولایه هستند. در هر دو نوع چه به صورت دو لایه و چه تک لایه باشد ممکن است روکش آلومینیومی‌داشته‌باشد و یا نداشته‌باشند.اگر قصد عایق بندی پشت بام و دیواره‌های بیرونی ساختمان خود را دارید که در برابر تابش مستقیم نور آفتاب قرار دارد پیشنهاد می‌کنیم از ایزوگام با روکش آلومینیومی استفاده کنید.

اگر می‌خواهید عایق کاری پی ساختمان، آشپزخانه و حمام به صورت کلی سطح‌های داخلی که معرض تابش مستقیم نور خورشید درگیر نیستند را انجام دهید هم می‌بایست ازایزوگام‌های بدون روکش آلومینیومی استفاده کنید تا بصرفه تر هم باشد.

قیمت عایق ابتکار

قیمت این محصول به علت عوامل تاثیر گذار متفاوت می‌باشد، معمولا افرادی که قصد خرید عمده ایزوگام را دارند برای داشتن خریدی بصرفه تر، همواره به دنبال بهترین و مناسب‌ترین گزینه‌ها هستند.خرید به قیمت در کارخانه به وسیله ارتباط با نمایندگی‌ها امکان پذیر است که با کارخانه‌ها به صورت مستقیم در ارتباط می‌باشند.

صادرات عمده ایزوگام ابتکار شرق

تولید انواع محصولات بدون فویل در کشورمان با استفاده از طراحی‌های بروز و فناوری‌های پیشرفته انجام می‌شود، شرکت ایزوگام ابتکار شرق با دارا بودن علم و دانشی تخصصی و بکارگیری طراحان حرفه‌ای توانسته محصولی با کیفیت و استاندارد را تولید کرده و به بازار ارائه دهد، این عایق‌ها دارای طرحهای با کیفیتی هستند دارد وعملکرد فوق العاده‌ای دارند که بجز تامین نیازهای داخلی کشور به بازارهای جهانی هم صادر می‌شود، صادرات این محصول با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب انجام می‌شود.

این برند با ایجاد نوآوری و ابتکار در ساختن انواع عایق‌ها و در اولویت قرار دادن کیفیت و کارایی محصول خود، بهترین و جدید‌ترین انواع ایزوگام‌ها را تولید می‌کند، این محصول بسیارایمن و استاندارد هستند و دارای گارانتی‌های بلند مدت می‌باشند.

محصولات ابتکار شرق به صورت حضوری و غیرحضوری از طریق فروشگاه‌های اینترنتی و نمایندگی‌های معتبردر سرتاسرکشور و بازارهای خارجی به توزیع انواع ایزوگام‌ها با درجه کیفیت بالا و مناسب‌ترین قیمت‌ها اقدام می‌کند.

یکی ازاصلی‌ترین مواردی که در هنگام خرید ایزوگام از اهمیت بالایی برخوردار است قیمت رول ایزوگام می‌باشد. کارخانه‌ها و عرضه کنندگان گوناگون موجب شده‌اند که این محصول دارای قیمتهای متفاوتی باشد.همانطور که گفتم بهترین مراجع برای خرید ایزوگام، شرکت هایی هستند که ایزوگام را به صورت مستقیم از کارخانه به شما ارائه می‌دهند.

سخن آخر

دراین مقاله به بررسی ایزوگام ابتکار شرق پرداختیم که دارای ویژگی های زیادی از جمله کیفیت بالا و دوام و همچنین قیمت بصرفه ای دارد که موجب شده در بازار متقاضیان فراوانی داشته باشد، این محصول مناسب برای عایق کردن انواع سطح ها بکار برده میشود و ساخته شده از مواد اولیه اصل و با کیفیت است.با خرید از این شرکت‌ها شما میتوانید ایزوگامی که مد نظرتان است را به قیمت درب کارخانه بتوانید خریداری کنید.
بجز این در صورتی که شما ساکن تهران باشید می‌توانید بعد از خرید خود از خدمات پس از نصب ایزوگام هم بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *